• 10-04-2017, 21:32:18
    #28
    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakarım 1-2 güne dostum varsa onlar yada benzer modellerden haber veririm.
    Tamamdır sağolasın.
  • 11-04-2017, 21:32:08
    #29
    Bugün depositeyle avcılardaki pelikana gittim. Depositede bir model beğendim hemde fiyatıda iyiydi ama ayağımda çok uzun durunca geri bıraktım. Aslında beğendiğim daha fazla model vardıda numara sıkıntısı vardı. 44 nosu güzel durdu ama çok sıktı 45i tam oldu çokta rahattı ama aynada en az yarım saat inceledim karar veremedim geri bıraktım. Şuan giydiğimle boyutu aynı ama ayağımdaki renginden dolayı kötü görünmüyor. Bunda bildiğin leylek gibi oldu. Alamadığıma üzüldüm ama alsamda çok çirkin görünecekti. Önü koyu renk olsaydı keşke. İnternette önü koyusu var ama fiyatı 2 katındanda yüksek

  • 17-04-2017, 11:53:32
    #30
    Ben de pazar günü deposite avm'ye gittim, bu kadar iğrenç modeli nasıl bir araya getirdiler hayret ettim. 212'de güzel modeller var ama 250'den kapı açılıyor AirMax diyince
  • 19-04-2017, 17:30:33
    #31
    Fiziksel olarak uygun birşey bulamadım ama fırsat ayağıma markafonide geldi. Reebok ayakkabıyı 60 liraya aldım. Kendi sitesinde 194 TL DH ölücülerine selam olsun