• 02-04-2017, 01:19:44
    #10
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme
    Resmi süre size yapılan borç tebliği ile başlıyor ve tebliğden 90 gün sonra itiraz hakkınızı ortadan kayboluyor.
    Hocam tesekkur ederim yalniz aklima su takildi simdi babannemede geldi borc reddi miras yaparsak dedemin emeklisini aliyor o da gidecek. Nasil gecinecek kadin... Sikintida kaldim
  • 02-04-2017, 01:29:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    batuhan4040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tesekkur ederim yalniz aklima su takildi simdi babannemede geldi borc reddi miras yaparsak dedemin emeklisini aliyor o da gidecek. Nasil gecinecek kadin... Sikintida kaldim
    O konuda hiç bir fikrim yok hukukçu olan eşim ve malesef uyudu.Yarın fikrini alır konuda paylaşırım ben unutursam siz mesajla hatırlatınız lütfen.
  • 02-04-2017, 01:58:21
    #12
    hocam olayı güzelce detaylandırarak mesaj atın yarın babama sorayım maliyede şef 40. yılı kesin çözümü söyleyecektir varsa tabi çözüm yolu
  • 02-04-2017, 02:09:31
    #13
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda hiç bir fikrim yok hukukçu olan eşim ve malesef uyudu.Yarın fikrini alır konuda paylaşırım ben unutursam siz mesajla hatırlatınız lütfen.
    Yardımseverliğiniz çok hoş. Konuyu açan ben değilim benim teşekkür edesim geldi
    İyi forumlar.
  • 02-04-2017, 02:17:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımseverliğiniz çok hoş. Konuyu açan ben değilim benim teşekkür edesim geldi
    İyi forumlar.
    Rica ederim.Siz bakmayın benim forumda böyle esip gürlediğime eve gidince ellerimi dizlerimin üzerine koyarım.Eşim yemek verirse yer çay verirse içerim.Soru sorarsa fikrimi beyan ederim.Tartışma çıkar ise son sözü her zaman ben söylerim ama son söz olarak eşimin söylediklerini söyler mutlu mesut yaşarım.
  • 02-04-2017, 02:22:04
    #15
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim.Siz bakmayın benim forumda böyle esip gürlediğime eve gidince ellerimi dizlerimin üzerine koyarım.Eşim yemek verirse yer çay verirse içerim.Soru sorarsa fikrimi beyan ederim.Tartışma çıkar ise son sözü her zaman ben söylerim ama son söz olarak eşimin söylediklerini söyler mutlu mesut yaşarım.
    Allah mutlu mesut ömür versin eşinizle birlikte hocam
  • 02-04-2017, 12:45:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bygreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla Reddi miras yapmadıysanız bu borcu ödersiniz. Reddi miras süresi de vefattan sonra 40 gün.
    Arkadaşın dediğine katılıyorum. Vefaat eden kişi tarafından size bir miras kaldıysa ve bundan yararlanıyorsanız bunu ödemek zorundasınız diye biliyorum.
  • 02-04-2017, 14:31:41
    #17
    batuhan4040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tesekkur ederim yalniz aklima su takildi simdi babannemede geldi borc reddi miras yaparsak dedemin emeklisini aliyor o da gidecek. Nasil gecinecek kadin... Sikintida kaldim
    kobra arkadaş detaylı bilgi verir. eğer reddi miras ile maaş kesiliyorsa şöyle bir şey yapabilirsiniz belki. babannenizden başka herkes reddi miras yapsın, babannenizin adına bir mal yoksa maliye haciz vs koyamaz. emeklilik maaşına da sgk dan başka hiç bir kurum haciz koyamıyor diye biliyorum
  • 02-04-2017, 18:59:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Güncelleme
    Reddi miras : Madde 606 tereke (batık miras) borc öğrenildikten 90 içinden mirasdan doğan bütün haklarla beraber feragat edilebilir.

    Emekli maaşı, ölüm aylığı iş kazası tazminatları tereke batık mirasa dair değildir.Bu sebeple reddi miras sonrası emekli aylığı alınmaya devam edilir.
    Her iki konu hakkında emsal yargıtay kararları mevcut.
    Lakin günümüz şartların emsal kararlar olmasına rağmen icra daireleri tarafından suistimal edilmektedir.İtirazlarınızı bir avukat eşliğinde yapmanızı tavsiye ederim.