xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımseverliğiniz çok hoş. Konuyu açan ben değilim benim teşekkür edesim geldi
İyi forumlar.
Rica ederim.Siz bakmayın benim forumda böyle esip gürlediğime eve gidince ellerimi dizlerimin üzerine koyarım.Eşim yemek verirse yer çay verirse içerim.Soru sorarsa fikrimi beyan ederim.Tartışma çıkar ise son sözü her zaman ben söylerim ama son söz olarak eşimin söylediklerini söyler mutlu mesut yaşarım.