Rica ederim.Siz bakmayın benim forumda böyle esip gürlediğime eve gidince ellerimi dizlerimin üzerine koyarım.Eşim yemek verirse yer çay verirse içerim.Soru sorarsa fikrimi beyan ederim.Tartışma çıkar ise son sözü her zaman ben söylerim ama son söz olarak eşimin söylediklerini söyler mutlu mesut yaşarım.
Allah mutlu mesut ömür versin eşinizle birlikte hocam