• 15-03-2017, 20:27:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar admatic kullanan ve ödeme alanlar sorum var

    1. Admatic T.C Kimlik ne istiyor sıkıntı olur mu yazsak.

    2. Ödeme limit kaç para olunca hesaba gönderiyorlar ve ödeme ayın hangi gününde oluyor
  • 15-03-2017, 20:44:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sağlam firmadır kendileri.
  • 15-03-2017, 20:48:45
    #3
    Yaklaşık bir yıldır çalışıyorum. Bugüne kadar bir problem yaşamadım. 50tl üstü hesabınıza ödeme yapıyor.
  • 15-03-2017, 21:06:09
    #4
    bygreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık bir yıldır çalışıyorum. Bugüne kadar bir problem yaşamadım. 50tl üstü hesabınıza ödeme yapıyor.
    Peki ödeme günleri ne zaman örneğin adsense 200 tl oldumu 22 yatıyor burası ayın kaçında 50 tl olunca

    TC kimlik no yazsak sıkıntı olmaz demir
  • 15-03-2017, 21:50:11
    #5
    TC no mecbur yazıyorsunuz. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Her ayın sonunda para düzenli yatıyor. Bazen 1-2 gün erken yattığına da şahit oldum.