Merhaba arkadaşlar admatic kullanan ve ödeme alanlar sorum var
1. Admatic T.C Kimlik ne istiyor sıkıntı olur mu yazsak.
2. Ödeme limit kaç para olunca hesaba gönderiyorlar ve ödeme ayın hangi gününde oluyor
Admatic kullananlar ve ödeme alanlar
4
●1.265
- 15-03-2017, 21:06:09Peki ödeme günleri ne zaman örneğin adsense 200 tl oldumu 22 yatıyor burası ayın kaçında 50 tl oluncabygreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TC kimlik no yazsak sıkıntı olmaz demir