Merhaba arkadaşlar admatic kullanan ve ödeme alanlar sorum var

1. Admatic T.C Kimlik ne istiyor sıkıntı olur mu yazsak.

2. Ödeme limit kaç para olunca hesaba gönderiyorlar ve ödeme ayın hangi gününde oluyor