Konu
Admatic kullananlar ve ödeme alanlar
15-03-2017, 21:50:11
#5
bygreen
TC no mecbur yazıyorsunuz. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Her ayın sonunda para düzenli yatıyor. Bazen 1-2 gün erken yattığına da şahit oldum.