R-Studio programı ile recovery falan yapmadan sadece diskin içine girip dosyaları çekmiştim
HDD, Raw formatına geçti verilerimi alamıyorum
22
●899
- 21-02-2017, 18:48:01Slax ile boot edip baktım RAW'Lı hdd yi görmedi hiç.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:01 -->-> Daha önceki mesaj 17:47:18 --
Aaa, harika tam aradığım program o ozaman. link var mı?gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-02-2017, 19:56:01http://www.gezginler.net/indir/partitionguru-free.htmlraskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100%100 İşini Görecektir, Copy To S Seçeneğini Kullan Dosyalarını Yedekle, Formatı At. - 23-02-2017, 21:54:44ComputeRr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba bu program raw formatındaki harddisk partionını açabilecek mi ?