• 21-02-2017, 18:46:44
    #10
    program aklıma geldi R-Studio programı ile recovery falan yapmadan sadece diskin içine girip dosyaları çekmiştim
  • 21-02-2017, 18:48:01
    #11
    Slax ile boot edip baktım RAW'Lı hdd yi görmedi hiç.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:01 -->-> Daha önceki mesaj 17:47:18 --

    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    program aklıma geldi R-Studio programı ile recovery falan yapmadan sadece diskin içine girip dosyaları çekmiştim
    Aaa, harika tam aradığım program o ozaman. link var mı?
  • 22-02-2017, 12:02:15
    #12
    Glary Utilities 5 ile en azından dosyaları kopyalaman mümkün olması gerek. Bir dene dostum.
  • 22-02-2017, 18:12:10
    #13
    Arkadaşlar programlar işe yaramadı.
  • 23-02-2017, 14:12:20
    #14
    Başka bir alternatif yöntem bilen var mı?
  • 23-02-2017, 14:42:22
    #15
    Aynısı hdd leri çıkarıp taktıktan sonra bendede olmuştu.

    Easeus Partition Master programıyla halletmiştim bir bakın derim.
  • 23-02-2017, 15:08:34
    #16
    Notebook hddsi bunuda cıkartıp taksam düzelir mi dersiniz?
  • 23-02-2017, 19:56:01
    #17
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    C'yi D'ye clone etmeye calıştım ancak clonelama yarıda kaldı ve D sürücüsü NTFS formasından RAW formatına geçti. Bu durumda D'ye giriş yapamıyorum biçimlendir diyor fakat içerisinde önemli dosyalarım var. Sürücüyü nasıl açabilirim?
    http://www.gezginler.net/indir/partitionguru-free.html

    100%100 İşini Görecektir, Copy To S Seçeneğini Kullan Dosyalarını Yedekle, Formatı At.
  • 23-02-2017, 21:54:44
    #18
    ComputeRr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.gezginler.net/indir/partitionguru-free.html

    100%100 İşini Görecektir, Copy To S Seçeneğini Kullan Dosyalarını Yedekle, Formatı At.

    merhaba bu program raw formatındaki harddisk partionını açabilecek mi ?