raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

C'yi D'ye clone etmeye calıştım ancak clonelama yarıda kaldı ve D sürücüsü NTFS formasından RAW formatına geçti. Bu durumda D'ye giriş yapamıyorum biçimlendir diyor fakat içerisinde önemli dosyalarım var. Sürücüyü nasıl açabilirim?
http://www.gezginler.net/indir/partitionguru-free.html

100%100 İşini Görecektir, Copy To S Seçeneğini Kullan Dosyalarını Yedekle, Formatı At.