Slax ile boot edip baktım RAW'Lı hdd yi görmedi hiç.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:01 -->-> Daha önceki mesaj 17:47:18 --

gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
program aklıma geldi R-Studio programı ile recovery falan yapmadan sadece diskin içine girip dosyaları çekmiştim
Aaa, harika tam aradığım program o ozaman. link var mı?