Merhaba arkadaşlar,
Bir sitem 2 gün önce SPAM'a düştü, Manuel İşlemler'de uyarıyı görebiliyorum. Site geneli etki eden türden. Daha önce başka bir sitem SPAM'a düşmüştü itiraz etmiştim ve 10 gün içinde itirazım kabul görülüp site eski sıralarına kavuşmuştu.
Ama bu sefer ya olurda kabul edilmez ise? 301 yapmak tek çözüm ama en az kayıpla nasıl kurtulurum? Sorum şu;
Hemen 301 yapıp yola devam mı edersem daha az kayıp yaşarım,
Yoksa 10 gün Google'ın dönüş yapmasını bekleyip itirazım reddedilince 301 yapınca mı?
Yani arada ki 10 gün bana sıralamada 301 yaparsam daha çok sıra kaybettirir mi?
Lütfen sadece bu konuda tecrübeli arkadaşlar yazsın, site adresi istenecek bu durum yok. Tecrübesi olan birisinden yorum almam yetiyor.
Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.
301 Yönlendirmesi - Tecrübesi Olanlar Bakabilir mi?
9
●633
- 17-02-2017, 16:26:58
- 19-02-2017, 18:57:01Merhabalar hocam,ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
301 ile 10 günde düşüşler yaşayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi google algoritmasına kimse bazen anlam veremiyor. Tavsiyem google kararına göre işlemlerinizi gerçekleştirin. - 19-02-2017, 19:19:26cevabiniz icin tesekkürlerrahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2017, 20:26:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.301' i 2 gün içerisinde de oturtuyorum 5 günde de.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
301 için herkesin ayrı yöntemi vardır mutlaka benim yöntemim de 5 günü geçmiyor.
Ama 301 atılan sitenin içeriği ile alakalı da bir durum. Sitenin index rakamı çokta önemli değil.
Siteniz hitli bir site miydi ?
Spam girmesinin sebebini ve çözümlerini bulup onları optimize ettikten sonra 301 çekilmesi gerekir.
Diğer türlü yeni domain de aynı sebepten spam gelebilir.
Bu yüzden sitenizin hiti, getirisi, spam sebep olan sıkıntılar vs bunları değerlendirerek karar vermeniz en doğru davranış olacaktır. - 20-02-2017, 21:11:46301'i 5 günde tamamen oturtamazsın imkanı yok. Şu tarz yorumları yapmayı bırakın. Google cache kullanıyor onu da mı siliyorsun düzeltiyorsun? Atacaksan biraz mantıklı at.GSDreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2017, 22:47:02Keşke biraz saygı nedir, insanca konuşma nedir vs den anlıyor olsaydınız keşke...iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektörümde kiler çok şükür iyi tanırlar beni
Mesajınızı insanlara yazılabilecek şekilde editlemenizi bekliyorum.
Konuyu takibe aldım. - 20-02-2017, 23:24:23301 i ile sıralamaya geleceğinin garantisi yok bunu unutma. Sonucu bekle derim.
