• 17-02-2017, 16:26:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir sitem 2 gün önce SPAM'a düştü, Manuel İşlemler'de uyarıyı görebiliyorum. Site geneli etki eden türden. Daha önce başka bir sitem SPAM'a düşmüştü itiraz etmiştim ve 10 gün içinde itirazım kabul görülüp site eski sıralarına kavuşmuştu.

    Ama bu sefer ya olurda kabul edilmez ise? 301 yapmak tek çözüm ama en az kayıpla nasıl kurtulurum? Sorum şu;

    Hemen 301 yapıp yola devam mı edersem daha az kayıp yaşarım,
    Yoksa 10 gün Google'ın dönüş yapmasını bekleyip itirazım reddedilince 301 yapınca mı?

    Yani arada ki 10 gün bana sıralamada 301 yaparsam daha çok sıra kaybettirir mi?

    Lütfen sadece bu konuda tecrübeli arkadaşlar yazsın, site adresi istenecek bu durum yok. Tecrübesi olan birisinden yorum almam yetiyor.

    Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.
  • 18-02-2017, 19:42:36
    #2
    güncel
  • 19-02-2017, 18:57:01
    #3
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir sitem 2 gün önce SPAM'a düştü, Manuel İşlemler'de uyarıyı görebiliyorum. Site geneli etki eden türden. Daha önce başka bir sitem SPAM'a düşmüştü itiraz etmiştim ve 10 gün içinde itirazım kabul görülüp site eski sıralarına kavuşmuştu.

    Ama bu sefer ya olurda kabul edilmez ise? 301 yapmak tek çözüm ama en az kayıpla nasıl kurtulurum? Sorum şu;

    Hemen 301 yapıp yola devam mı edersem daha az kayıp yaşarım,
    Yoksa 10 gün Google'ın dönüş yapmasını bekleyip itirazım reddedilince 301 yapınca mı?

    Yani arada ki 10 gün bana sıralamada 301 yaparsam daha çok sıra kaybettirir mi?

    Lütfen sadece bu konuda tecrübeli arkadaşlar yazsın, site adresi istenecek bu durum yok. Tecrübesi olan birisinden yorum almam yetiyor.

    Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.
    Merhabalar hocam,

    301 ile 10 günde düşüşler yaşayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi google algoritmasına kimse bazen anlam veremiyor. Tavsiyem google kararına göre işlemlerinizi gerçekleştirin.
  • 19-02-2017, 19:19:26
    #4
    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,

    301 ile 10 günde düşüşler yaşayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi google algoritmasına kimse bazen anlam veremiyor. Tavsiyem google kararına göre işlemlerinizi gerçekleştirin.
    cevabiniz icin tesekkürler
  • 20-02-2017, 18:05:35
    #5
    son kez güncelleyelim
  • 20-02-2017, 20:26:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son kez güncelleyelim
    301' i 2 gün içerisinde de oturtuyorum 5 günde de.

    301 için herkesin ayrı yöntemi vardır mutlaka benim yöntemim de 5 günü geçmiyor.

    Ama 301 atılan sitenin içeriği ile alakalı da bir durum. Sitenin index rakamı çokta önemli değil.

    Siteniz hitli bir site miydi ?

    Spam girmesinin sebebini ve çözümlerini bulup onları optimize ettikten sonra 301 çekilmesi gerekir.

    Diğer türlü yeni domain de aynı sebepten spam gelebilir.

    Bu yüzden sitenizin hiti, getirisi, spam sebep olan sıkıntılar vs bunları değerlendirerek karar vermeniz en doğru davranış olacaktır.
  • 20-02-2017, 21:11:46
    #7
    GSDreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    301' i 2 gün içerisinde de oturtuyorum 5 günde de.

    301 için herkesin ayrı yöntemi vardır mutlaka benim yöntemim de 5 günü geçmiyor.

    Ama 301 atılan sitenin içeriği ile alakalı da bir durum. Sitenin index rakamı çokta önemli değil.

    Siteniz hitli bir site miydi ?

    Spam girmesinin sebebini ve çözümlerini bulup onları optimize ettikten sonra 301 çekilmesi gerekir.

    Diğer türlü yeni domain de aynı sebepten spam gelebilir.

    Bu yüzden sitenizin hiti, getirisi, spam sebep olan sıkıntılar vs bunları değerlendirerek karar vermeniz en doğru davranış olacaktır.
    301'i 5 günde tamamen oturtamazsın imkanı yok. Şu tarz yorumları yapmayı bırakın. Google cache kullanıyor onu da mı siliyorsun düzeltiyorsun? Atacaksan biraz mantıklı at.
  • 20-02-2017, 22:47:02
    #8
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    301'i 5 günde tamamen oturtamazsın imkanı yok. Şu tarz yorumları yapmayı bırakın. Google cache kullanıyor onu da mı siliyorsun düzeltiyorsun? Atacaksan biraz mantıklı at.
    Keşke biraz saygı nedir, insanca konuşma nedir vs den anlıyor olsaydınız keşke...

    Sektörümde kiler çok şükür iyi tanırlar beni

    Mesajınızı insanlara yazılabilecek şekilde editlemenizi bekliyorum.

    Konuyu takibe aldım.
  • 20-02-2017, 23:24:23
    #9
    301 i ile sıralamaya geleceğinin garantisi yok bunu unutma. Sonucu bekle derim.