Merhaba arkadaşlar,
Bir sitem 2 gün önce SPAM'a düştü, Manuel İşlemler'de uyarıyı görebiliyorum. Site geneli etki eden türden. Daha önce başka bir sitem SPAM'a düşmüştü itiraz etmiştim ve 10 gün içinde itirazım kabul görülüp site eski sıralarına kavuşmuştu.
Ama bu sefer ya olurda kabul edilmez ise? 301 yapmak tek çözüm ama en az kayıpla nasıl kurtulurum? Sorum şu;
Hemen 301 yapıp yola devam mı edersem daha az kayıp yaşarım,
Yoksa 10 gün Google'ın dönüş yapmasını bekleyip itirazım reddedilince 301 yapınca mı?
Yani arada ki 10 gün bana sıralamada 301 yaparsam daha çok sıra kaybettirir mi?
Lütfen sadece bu konuda tecrübeli arkadaşlar yazsın, site adresi istenecek bu durum yok. Tecrübesi olan birisinden yorum almam yetiyor.
Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.