iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
301'i 5 günde tamamen oturtamazsın imkanı yok. Şu tarz yorumları yapmayı bırakın. Google cache kullanıyor onu da mı siliyorsun düzeltiyorsun? Atacaksan biraz mantıklı at.
Keşke biraz saygı nedir, insanca konuşma nedir vs den anlıyor olsaydınız keşke...

Sektörümde kiler çok şükür iyi tanırlar beni

Mesajınızı insanlara yazılabilecek şekilde editlemenizi bekliyorum.

Konuyu takibe aldım.