• 23-02-2017, 14:38:24
    #19
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik gücüm yetmedi diyelim hocam. Kasanın kendi fanlarına güveniyorum şimdilik. Çok pahalı değil belki ama elimdeki tüm parayı da kullandım
    İşlemciye fan takmadan saatlerde çalıştırmak büyük cesaret ister tebrik ederim
  • 23-02-2017, 14:44:16
    #20
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciye fan takmadan saatlerde çalıştırmak büyük cesaret ister tebrik ederim
    2 Adet 120mm'lik fan hali hazırda mevcut. Yetersiz mi gelir ki hocam? Şimdilik günde 5 saati geçmiyor çalışma süresi... Bir de önerdiğiniz fan var mıdır, yine Vatan'dan?
  • 23-02-2017, 14:54:56
    #21
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Adet 120mm'lik fan hali hazırda mevcut. Yetersiz mi gelir ki hocam? Şimdilik günde 5 saati geçmiyor çalışma süresi... Bir de önerdiğiniz fan var mıdır, yine Vatan'dan?
    Kasa fanları işlemciyi ne kadar soğutabilir ki ? Riskli bir iş şahsen ben olsam çalıştırmam.

    Sıvı soğutma öneririm. Bütçenize çok gelirse "COOLER MASTER HYPER TX3I EVO " veya "XIGMATEK TYR SD1264" öneririm lakin bunlarında montajı bayağı uğraştırıyor.
  • 23-02-2017, 15:02:08
    #22
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasa fanları işlemciyi ne kadar soğutabilir ki ? Riskli bir iş şahsen ben olsam çalıştırmam.

    Sıvı soğutma öneririm. Bütçenize çok gelirse "COOLER MASTER HYPER TX3I EVO " veya "XIGMATEK TYR SD1264" öneririm lakin bunlarında montajı bayağı uğraştırıyor.
    Daha önce hiç takma işlemi gerçekleştirmedim, siz bile uğraştırıyor diyorsanız benim için epey bir zor olur. Vatan'a bir sorayım, kendileri monte edip hemen verebiliyorlarsa iyi olur.
  • 23-02-2017, 15:17:40
    #23
    Hocam 1 aydir ben de ayni seye kafa yoruyorum. Hatta fiyat karsilastirmalari bile cikarttim. En uygun genelde hepsiburada gibi duruyo ama pcyi senin toplaman gerekiyo. Herkes vatandan topluyo ama vatanda her parca daha pahaliya geliyo. Ben 1 aylik surecin sonunda su anda "lanet olsun" diyip mecidiyekoyde bi bilgisayarciya toplatcam onumuzdeki hafta.

    I7 7700, 1060, 1tb wd black hdd, 240 gb 550/530 ssd, asus anakart su anda aklima gelmedi modeli, 8 gb ramli bi pc toplayacam. 5100 tl gibi bi fiyata geliyo. Istanbul avrupadaysaniz birlikte fiyat alalim belki ucuza gelir :d

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-02-2017, 15:52:46
    #24
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasa fanları işlemciyi ne kadar soğutabilir ki ? Riskli bir iş şahsen ben olsam çalıştırmam.

    Sıvı soğutma öneririm. Bütçenize çok gelirse "COOLER MASTER HYPER TX3I EVO " veya "XIGMATEK TYR SD1264" öneririm lakin bunlarında montajı bayağı uğraştırıyor.
    Hocam sanırım ben yanılmışım. Hemen bir koşu Vatan'a uğradım. Durumu anlattım, zaten işlemcinin kendi soğutucusu olduğunu belirttiler. Kurulum aşamasında yanlarında olmadığımdan gözümden kaçmış sanırım.

    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 aydir ben de ayni seye kafa yoruyorum. Hatta fiyat karsilastirmalari bile cikarttim. En uygun genelde hepsiburada gibi duruyo ama pcyi senin toplaman gerekiyo. Herkes vatandan topluyo ama vatanda her parca daha pahaliya geliyo. Ben 1 aylik surecin sonunda su anda "lanet olsun" diyip mecidiyekoyde bi bilgisayarciya toplatcam onumuzdeki hafta.

    I7 7700, 1060, 1tb wd black hdd, 240 gb 550/530 ssd, asus anakart su anda aklima gelmedi modeli, 8 gb ramli bi pc toplayacam. 5100 tl gibi bi fiyata geliyo. Istanbul avrupadaysaniz birlikte fiyat alalim belki ucuza gelir :d

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Eyvallah hocam ben 2. sayfadaki mesajımda topladığımı belirttim
  • 23-02-2017, 16:02:01
    #25
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım ben yanılmışım. Hemen bir koşu Vatan'a uğradım. Durumu anlattım, zaten işlemcinin kendi soğutucusu olduğunu belirttiler. Kurulum aşamasında yanlarında olmadığımdan gözümden kaçmış sanırım.



    Eyvallah hocam ben 2. sayfadaki mesajımda topladığımı belirttim

    Evet ben sonradan gordum o mesaji. Hayirli ugurlu olsun

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-02-2017, 21:26:57
    #26
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım ben yanılmışım. Hemen bir koşu Vatan'a uğradım. Durumu anlattım, zaten işlemcinin kendi soğutucusu olduğunu belirttiler. Kurulum aşamasında yanlarında olmadığımdan gözümden kaçmış sanırım.



    Eyvallah hocam ben 2. sayfadaki mesajımda topladığımı belirttim
    Fan çıkmasına şaşırdım açıkcası. Tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • 24-02-2017, 02:30:02
    #27
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fan çıkmasına şaşırdım açıkcası. Tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.
    BEO bey anlar mısınız acaba donanımdan bana da yardımcı olabilir misiniz?