Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fan çıkmasına şaşırdım açıkcası. Tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.
BEO bey anlar mısınız acaba donanımdan bana da yardımcı olabilir misiniz?