Hocam sanırım ben yanılmışım. Hemen bir koşu Vatan'a uğradım. Durumu anlattım, zaten işlemcinin kendi soğutucusu olduğunu belirttiler. Kurulum aşamasında yanlarında olmadığımdan gözümden kaçmış sanırım.
Eyvallah hocam ben 2. sayfadaki mesajımda topladığımı belirttim
Evet ben sonradan gordum o mesaji. Hayirli ugurlu olsun
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi