AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırım ben yanılmışım. Hemen bir koşu Vatan'a uğradım. Durumu anlattım, zaten işlemcinin kendi soğutucusu olduğunu belirttiler. Kurulum aşamasında yanlarında olmadığımdan gözümden kaçmış sanırım.



Eyvallah hocam ben 2. sayfadaki mesajımda topladığımı belirttim

Evet ben sonradan gordum o mesaji. Hayirli ugurlu olsun

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi