• 08-02-2017, 13:28:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar bir pc servis dükkanı açmak isteyen arkadaşım var İstanbul / Esenyurt veya Beylikdüzü bölgesinde tavsiyeleriniz nelerdir?
  • 08-02-2017, 14:17:12
    #2
    20 TL' ye format atmasın yeter....
  • 08-02-2017, 14:20:30
    #3
    Tamir işinde her zaman para vardır yeterki saglam yapsın, internet cafeci olduğum halde bana bile tamir için gelen çok oluyor fakat bu zamanda dükkan masrafları vergisi vs ayakta tutabilmek gerçekten çok zor dükkan kendimin olduğu halde anca kendini çeviriyor.
  • 08-02-2017, 17:44:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 TL' ye format atmasın yeter....
    20 TL format atmaz ondan eminim.

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamir işinde her zaman para vardır yeterki saglam yapsın, internet cafeci olduğum halde bana bile tamir için gelen çok oluyor fakat bu zamanda dükkan masrafları vergisi vs ayakta tutabilmek gerçekten çok zor dükkan kendimin olduğu halde anca kendini çeviriyor.
    Bende Kendisine aynısı diyorum tamir dışında ürün satışı vs için kimse gelmez ki sanırım artık bir çoğu format bile atıyor. Yanlız şöyle bir durum var böyle itibariyle pc servis dükkanı 3 1.nci gayet kurumsal ve sistematik 2.nci genelde şikayet var parçaları eski kullanıyor ve formatta sıkıntı var diyorlar 3. arkadaşta inanın dükkan değil masa üstünde müşteri önünde format atıyor kasa açıyor vs kafamız karıştı bende ortak olmayı planlıyorum
  • 08-02-2017, 17:49:00
    #5
    Titibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 TL format atmaz ondan eminim.



    Bende Kendisine aynısı diyorum tamir dışında ürün satışı vs için kimse gelmez ki sanırım artık bir çoğu format bile atıyor. Yanlız şöyle bir durum var böyle itibariyle pc servis dükkanı 3 1.nci gayet kurumsal ve sistematik 2.nci genelde şikayet var parçaları eski kullanıyor ve formatta sıkıntı var diyorlar 3. arkadaşta inanın dükkan değil masa üstünde müşteri önünde format atıyor kasa açıyor vs kafamız karıştı bende ortak olmayı planlıyorum
    Bilgisayar işi bitti hocam artık herşey cebinde mobil de Para kazanıcam diye giricekseniz hiç girmeyin kendinizi geçindirmek için olabilir, oda sıfırdan bir iş yeri için 3-4 ay cepten gidebilir masraflar vs sigortalı işçi çalışmak bile daha güzel Aldıgın para belli giderin yok sigortan da yatıyorsa senden iyisi yok.