20 TL' ye format atmasın yeter....
20 TL format atmaz ondan eminim.
Tamir işinde her zaman para vardır yeterki saglam yapsın, internet cafeci olduğum halde bana bile tamir için gelen çok oluyor fakat bu zamanda dükkan masrafları vergisi vs ayakta tutabilmek gerçekten çok zor dükkan kendimin olduğu halde anca kendini çeviriyor.
Bende Kendisine aynısı diyorum tamir dışında ürün satışı vs için kimse gelmez ki sanırım artık bir çoğu format bile atıyor. Yanlız şöyle bir durum var böyle itibariyle pc servis dükkanı 3 1.nci gayet kurumsal ve sistematik 2.nci genelde şikayet var parçaları eski kullanıyor ve formatta sıkıntı var diyorlar 3. arkadaşta inanın dükkan değil masa üstünde müşteri önünde format atıyor kasa açıyor vs kafamız karıştı bende ortak olmayı planlıyorum