Titibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 TL format atmaz ondan eminim.



Bende Kendisine aynısı diyorum tamir dışında ürün satışı vs için kimse gelmez ki sanırım artık bir çoğu format bile atıyor. Yanlız şöyle bir durum var böyle itibariyle pc servis dükkanı 3 1.nci gayet kurumsal ve sistematik 2.nci genelde şikayet var parçaları eski kullanıyor ve formatta sıkıntı var diyorlar 3. arkadaşta inanın dükkan değil masa üstünde müşteri önünde format atıyor kasa açıyor vs kafamız karıştı bende ortak olmayı planlıyorum
Bilgisayar işi bitti hocam artık herşey cebinde mobil de Para kazanıcam diye giricekseniz hiç girmeyin kendinizi geçindirmek için olabilir, oda sıfırdan bir iş yeri için 3-4 ay cepten gidebilir masraflar vs sigortalı işçi çalışmak bile daha güzel Aldıgın para belli giderin yok sigortan da yatıyorsa senden iyisi yok.