• 03-02-2017, 09:55:52
    #19
    Kurumsal PLUS
    Alkol vs. yoksa, sizin cebinizden, kendi aracınızın masrafları haricinde bir masraf çıkmayacaktır. Ancak olayı anlattığınıza göre büyük kusur sizde görünüyor. Bir ihtimal hız vs. sebebiyle %20 karşıya verebilir. Ama kavşak içindeki aracın geçiş önceliği olduğu için sizin yol vermeniz gerekiyordu, ağır kusur sizde. Benzer durumda %100 suçlu olunduğu halde hızdan ötürü karşı araba %20 kusur verdiklerini görmüştüm, o yüzden bunu söylemekteyim.
  • 03-02-2017, 12:36:52
    #20
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Sıkmayın canınızı....
    Teşekkür ederim.
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alkol vs. yoksa, sizin cebinizden, kendi aracınızın masrafları haricinde bir masraf çıkmayacaktır. Ancak olayı anlattığınıza göre büyük kusur sizde görünüyor. Bir ihtimal hız vs. sebebiyle %20 karşıya verebilir. Ama kavşak içindeki aracın geçiş önceliği olduğu için sizin yol vermeniz gerekiyordu, ağır kusur sizde. Benzer durumda %100 suçlu olunduğu halde hızdan ötürü karşı araba %20 kusur verdiklerini görmüştüm, o yüzden bunu söylemekteyim.
    Doğru hocam kusur bana çıkacak bencede. verilen yüzdenin önemi var mıdır?
  • 03-02-2017, 13:08:28
    #21
    Kurumsal PLUS
    onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim.

    Doğru hocam kusur bana çıkacak bencede. verilen yüzdenin önemi var mıdır?
    %100 siz kusurlu olursanız, sigortadan hiçbir para alamazsınız. Ancak %80 siz %20 karşı taraf kusurlu olursa, sizin aracınızı da incelerler ve kaza bedeli belirlenir, %20'sini karşı tarafın sigortası öder. Aynı şekilde karşı taraf da kaskodan parasını alır cebinden birşey çıkmaz ama kasko sizin sigortanızdan maliyetin %100'ünü değil %80'ini geri alabilir. Ancak her halukarda sigortanızın bir dahaki yenileme ücretinin pek düşük olmayacağı ne yazık ki bir gerçek.
  • 03-02-2017, 14:28:20
    #22
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 siz kusurlu olursanız, sigortadan hiçbir para alamazsınız. Ancak %80 siz %20 karşı taraf kusurlu olursa, sizin aracınızı da incelerler ve kaza bedeli belirlenir, %20'sini karşı tarafın sigortası öder. Aynı şekilde karşı taraf da kaskodan parasını alır cebinden birşey çıkmaz ama kasko sizin sigortanızdan maliyetin %100'ünü değil %80'ini geri alabilir. Ancak her halukarda sigortanızın bir dahaki yenileme ücretinin pek düşük olmayacağı ne yazık ki bir gerçek.
    Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için raporu bekleyeceğim o zaman
  • 03-02-2017, 15:13:21
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam
  • 03-02-2017, 16:00:05
    #24
    2 hafta önce kavşakda benzer bir kaza olayı yaşadım, bu konularda bilgili birileri varmı ?
  • 04-02-2017, 23:55:47
    #25
    @SerhattB Teşekkür ederim hocam
    @Bayyn Hocam konu hakkında detayları arkadaşlar anlattı çok anlaşılır biçimde
  • 05-02-2017, 00:04:32
    #26
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Geçmiş olsun hocam.
  • 05-02-2017, 00:07:44
    #27
    Çok geçmiş olsun hocam.