Trafik Kazası Geçirdim
27
●1.847
- 03-02-2017, 09:55:52Alkol vs. yoksa, sizin cebinizden, kendi aracınızın masrafları haricinde bir masraf çıkmayacaktır. Ancak olayı anlattığınıza göre büyük kusur sizde görünüyor. Bir ihtimal hız vs. sebebiyle %20 karşıya verebilir. Ama kavşak içindeki aracın geçiş önceliği olduğu için sizin yol vermeniz gerekiyordu, ağır kusur sizde. Benzer durumda %100 suçlu olunduğu halde hızdan ötürü karşı araba %20 kusur verdiklerini görmüştüm, o yüzden bunu söylemekteyim.
- 03-02-2017, 12:36:52Teşekkür ederim.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam kusur bana çıkacak bencede. verilen yüzdenin önemi var mıdır?Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-02-2017, 13:08:28%100 siz kusurlu olursanız, sigortadan hiçbir para alamazsınız. Ancak %80 siz %20 karşı taraf kusurlu olursa, sizin aracınızı da incelerler ve kaza bedeli belirlenir, %20'sini karşı tarafın sigortası öder. Aynı şekilde karşı taraf da kaskodan parasını alır cebinden birşey çıkmaz ama kasko sizin sigortanızdan maliyetin %100'ünü değil %80'ini geri alabilir. Ancak her halukarda sigortanızın bir dahaki yenileme ücretinin pek düşük olmayacağı ne yazık ki bir gerçek.onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2017, 14:28:20Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için raporu bekleyeceğim o zamanBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle