Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 siz kusurlu olursanız, sigortadan hiçbir para alamazsınız. Ancak %80 siz %20 karşı taraf kusurlu olursa, sizin aracınızı da incelerler ve kaza bedeli belirlenir, %20'sini karşı tarafın sigortası öder. Aynı şekilde karşı taraf da kaskodan parasını alır cebinden birşey çıkmaz ama kasko sizin sigortanızdan maliyetin %100'ünü değil %80'ini geri alabilir. Ancak her halukarda sigortanızın bir dahaki yenileme ücretinin pek düşük olmayacağı ne yazık ki bir gerçek.
Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için raporu bekleyeceğim o zaman