Geçmiş olsun hocam. Sıkmayın canınızı....
Teşekkür ederim.
Alkol vs. yoksa, sizin cebinizden, kendi aracınızın masrafları haricinde bir masraf çıkmayacaktır. Ancak olayı anlattığınıza göre büyük kusur sizde görünüyor. Bir ihtimal hız vs. sebebiyle %20 karşıya verebilir. Ama kavşak içindeki aracın geçiş önceliği olduğu için sizin yol vermeniz gerekiyordu, ağır kusur sizde. Benzer durumda %100 suçlu olunduğu halde hızdan ötürü karşı araba %20 kusur verdiklerini görmüştüm, o yüzden bunu söylemekteyim.
Doğru hocam kusur bana çıkacak bencede. verilen yüzdenin önemi var mıdır?