Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Sıkmayın canınızı....
Teşekkür ederim.
Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alkol vs. yoksa, sizin cebinizden, kendi aracınızın masrafları haricinde bir masraf çıkmayacaktır. Ancak olayı anlattığınıza göre büyük kusur sizde görünüyor. Bir ihtimal hız vs. sebebiyle %20 karşıya verebilir. Ama kavşak içindeki aracın geçiş önceliği olduğu için sizin yol vermeniz gerekiyordu, ağır kusur sizde. Benzer durumda %100 suçlu olunduğu halde hızdan ötürü karşı araba %20 kusur verdiklerini görmüştüm, o yüzden bunu söylemekteyim.
Doğru hocam kusur bana çıkacak bencede. verilen yüzdenin önemi var mıdır?