Merhaba arkadaşlar, daha önce böyle bir sorunum yoktu ancak şu son 2-3 gündür aşağıdaki görseldeki gibi bir sorunla karşılaşıyorum başkasının ticaretlerine bakamıyorum bu sorun neden kaynaklanmaktadır bir bileniniz var mı acaba? http://prntscr.com/e0yhhp
Dikkat!
https://www.r10.net/forumda/1685366-i...yemiyorum.html
Periyodik bakım olduğu için hata alınıyor. birkaç zamana düzelir dendi. sorun genel yani.
Ticaret Hakkımı Neden Kullanamıyorum?
3
●318
- 27-01-2017, 12:54:13
- 27-01-2017, 13:15:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://www.r10.net/forumda/1685366-i...yemiyorum.html
periyodik bakım olduğu için hata alınıyor. birkaç zamana düzelir dendi. sorun genel yani. - 27-01-2017, 13:35:09Client baba, seni buralarda görmek güzel şeyHannibal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle