Merhaba arkadaşlar, daha önce böyle bir sorunum yoktu ancak şu son 2-3 gündür aşağıdaki görseldeki gibi bir sorunla karşılaşıyorum başkasının ticaretlerine bakamıyorum bu sorun neden kaynaklanmaktadır bir bileniniz var mı acaba?
http://prntscr.com/e0yhhp Dikkat! https://www.r10.net/forumda/1685366-i...yemiyorum.html
Periyodik bakım olduğu için hata alınıyor. birkaç zamana düzelir dendi. sorun genel yani.