Hannibal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forumda/1685366-i...yemiyorum.html

periyodik bakım olduğu için hata alınıyor. birkaç zamana düzelir dendi. sorun genel yani.
Client baba, seni buralarda görmek güzel şey