Bir konuda bilgi lazım. Yardımcı olursanız sevinirim. Doğalgaz bağlanacak eve güya ama bekle allah bekle ne zaman geleceği meçhul. Banyoda geçici çözüm arıyorum sıcak su için. Elektrikli, ani su ısıtıcı şofbenler gördüm. Aşağıda linkini veriyorum bir tane. Bunun işleyişi nasıldır? Geçici olarak kullanacağım bir şey için duvarı bozmak istemiyorum. Banyo özel yaptırıldı çünkü. Bunlar işimi görürmü? Kendinden telefonu var. Ona su hattını nası bağlıyoruz vs.
http://www.hepsiburada.com/jumbo-ele...LTABI186860334
Ani Su Isıtıcı Banyo Şofbeni Kullanan Var mı?
7
●937
- 06-12-2016, 21:11:54Üyeliği durduruldu
- 06-12-2016, 21:21:11Aynı sıkıntıyı yaşadık. Tekzen'den fakir marka olanını aldık (99
)
10 numara beş yıldız. Ucuz ürünler (paylaştığınızı bilmiyorum) elektrik sızdırıyor ve elinizde yara falan varsa çok kötü ediyor. Fakir yada Arzum tavsiye ederim aşağısına yönelmeyin.
Montajını kendim yaptım. Ama isterseniz ücretsiz montaj seçenekleri de mevcut. - 06-12-2016, 21:25:38Üyeliği durdurulduÜstad çok süperDinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nası montaj yaptınız? duvara falan nasıl monte ediliyor? Bu konularda bilgi verebilirmisiniz?
Sizin aldığınız aşağıdakilerden biri mi?
https://www.tekzen.com.tr/fakir-cler...-sofben-145489
https://www.tekzen.com.tr/fakir-lagoon-sofben-2377715 - 06-12-2016, 21:32:29Aynen o evet. Sitede fiyatı böyle ama mağaza da sanırım 99

Ben elektriği priz içinden aldım. Önce o prize ait şalteri tespit edip yüksek amperli ile değiştirdim. (satıcılar bilir amperini, sanırım 32 amper)
Sonra monte edeceğim yere matkapla iki delik açıp şofbeni astım
sonra da su girişi
hepsi bu ...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:32:29 -->-> Daha önceki mesaj 21:31:33 --
fakir clero - 06-12-2016, 21:34:37Üyeliği durdurulduElektrik işinden anlamıyorum. Kendim yapamam o yüzden sanırım. Fakir'in servisi var mı kurmak için gelebiliyorlar mı acaba?Dinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de asmak için duvarı delmek yerine asabileceğim başka bir yer bulursam oraya koyabilirmiyim acaba sizce? Banyo özel yapıldı ahşap çünkü. Delersek mahvolur. 2-3 ay maksimum kullanacağım bunu. - 06-12-2016, 21:47:33bunlar için şartel filan da takıyorlar bizim banyodakinde var aldığın yer yada bir elektrikciye taktırırsın 15 senedir kullanırız düzgün kullanırsan tehlikesi yok şartel olayına dikkat edin bazı yerlerde elektrik sorunu olduğundan şartel olmazsa banyoda sürekli gidiyor şarteller
- 06-12-2016, 22:03:40Üyeliği durdurulduTesekkurler beyler
Duş almaya başka yerlere gitmeye son artık
Önümüzdek igünlerde alıp taktırayım.
)
nası montaj yaptınız? duvara falan nasıl monte ediliyor? Bu konularda bilgi verebilirmisiniz?