Dinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen o evet. Sitede fiyatı böyle ama mağaza da sanırım 99

Ben elektriği priz içinden aldım. Önce o prize ait şalteri tespit edip yüksek amperli ile değiştirdim. (satıcılar bilir amperini, sanırım 32 amper)

Sonra monte edeceğim yere matkapla iki delik açıp şofbeni astım

sonra da su girişi

hepsi bu ...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:32:29 -->-> Daha önceki mesaj 21:31:33 --

fakir clero
Elektrik işinden anlamıyorum. Kendim yapamam o yüzden sanırım. Fakir'in servisi var mı kurmak için gelebiliyorlar mı acaba?

Bir de asmak için duvarı delmek yerine asabileceğim başka bir yer bulursam oraya koyabilirmiyim acaba sizce? Banyo özel yapıldı ahşap çünkü. Delersek mahvolur. 2-3 ay maksimum kullanacağım bunu.