Bir konuda bilgi lazım. Yardımcı olursanız sevinirim. Doğalgaz bağlanacak eve güya ama bekle allah bekle ne zaman geleceği meçhul. Banyoda geçici çözüm arıyorum sıcak su için. Elektrikli, ani su ısıtıcı şofbenler gördüm. Aşağıda linkini veriyorum bir tane. Bunun işleyişi nasıldır? Geçici olarak kullanacağım bir şey için duvarı bozmak istemiyorum. Banyo özel yaptırıldı çünkü. Bunlar işimi görürmü? Kendinden telefonu var. Ona su hattını nası bağlıyoruz vs.

http://www.hepsiburada.com/jumbo-ele...LTABI186860334