• 24-11-2016, 12:44:19
    #1
    arkadaşlar vestel ve arçelik kaliteyi bayağı bir düşürdü galiba,aşırı olmamakla birlikte 1400 tl vs fiyatlarda çamaşır makinası düşünüyorum marka olarak ne tavsiye edersiniz?
  • 24-11-2016, 12:54:02
    #2
    Beyaz eşya biraz şans işi ama bizde birtane basch çamaşır makinası var. Emin olun makinanın başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Ama çok şükür saat gibi çalışıyor hala hiç arıza vermedi.

    Fiyatlarıda uygun bence +++
  • 24-11-2016, 12:59:11
    #3
    Arçelik , beyaz eşya konusunda arçeliği tek geçerim. Geliyorlar zaten servisleri takıyor çamaşır makinesini. bir sıkıntı olduğunda size yakın yeri arıyorsunuz geliyorlar bakıyorlar..
  • 24-11-2016, 13:03:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bosch ve siemens
  • 24-11-2016, 13:07:16
    #5
    ariston kullanıyoruz. geçen ay ses çıkartıyor diye tambur bağlantıları değişti. 7 yıl garantinin son aylarındayız. kurutmalı modelleri daha iyi sanki. bizimki 9kg kurutmasız.
  • 24-11-2016, 13:23:48
    #6
    Hocam fırçalı motor almayın, Inverter motorlar var. Çok daha sessiz. AEG veya Electrolux tavsiye ederim. Gerçi Electrolux AEG' yi bünyesine kattı. Bu markalara soğuk bakıyorsanız BOSCH 24480TR' ide tavsiye ederim. Kampanyada 1400' e kadar düşmüştü.
  • 24-11-2016, 13:26:26
    #7
    şans işimidir nedir anlayamıyorum aslında buzamana kadar bende kendi evimde hep arçelik kullandım bugüne kadarda bir sorun olmadı ama 7-8 senedir beyaz esya hıc almadım,nette bıraz bakındım arçelik ve vestel şikayetleri baya bır var,aslında bende konu acmadan once bosch dıye dusunmedım degıl ama kadınlar bu konularda bıraz tuhaflar komsusu bosch kullanıyormusta hıc memnun degılmıste bosch u da dusunemezmıs,sıemensı bılmıyorum kullanan varmı acaba?
    arıston larda arçeliğin yan ürünüydü galiba yanlış hatırlamıyorsam?

    elektrolüx ü bilmiyorum ama aeg leri eskilerden biliyoruz taş gibi makinalar ama şu an nasıl bilmiyorum bakmak lazım
  • 24-11-2016, 13:53:15
    #8
    Hocam eski eşyalar çok daha pahalıydı ama çok daha uzun süre dayanıyordu. Şimdiler daha ucuz ama daha az ömürlü. Takribi ömürleri 10 sene civarı. Tüketim toplumu olduk, öyle alıpda 20-25 sene kullanmak yok arttık.

    Arçelik 2200 Çamaşır makinesi vardı 20 seneye yakın kullandık. Taş gibi cihazdı. Şimdiki cihazlarda bu süreler hayal. Miele' lar hariç. 3500-5000 TL bütçeniz varsa Miele alabilirsiniz.

    Siemens WM12T480TR almak isterseniz 1340 TL civarıdır.
  • 24-11-2016, 13:56:29
    #9
    siemens e bir bakayım dediğiniz gibi

    artık netten alışveriş yapmak istemiyorum mutlaka bir sorun çıkıyor.gidip görüp birebir alışveriş yapıp garantisini vs sorunsuz halletmek lazım