şans işimidir nedir anlayamıyorum aslında buzamana kadar bende kendi evimde hep arçelik kullandım bugüne kadarda bir sorun olmadı ama 7-8 senedir beyaz esya hıc almadım,nette bıraz bakındım arçelik ve vestel şikayetleri baya bır var,aslında bende konu acmadan once bosch dıye dusunmedım degıl ama kadınlar bu konularda bıraz tuhaflar komsusu bosch kullanıyormusta hıc memnun degılmıste bosch u da dusunemezmıs,sıemensı bılmıyorum kullanan varmı acaba?
arıston larda arçeliğin yan ürünüydü galiba yanlış hatırlamıyorsam?
elektrolüx ü bilmiyorum ama aeg leri eskilerden biliyoruz taş gibi makinalar ama şu an nasıl bilmiyorum bakmak lazım