Hocam eski eşyalar çok daha pahalıydı ama çok daha uzun süre dayanıyordu. Şimdiler daha ucuz ama daha az ömürlü. Takribi ömürleri 10 sene civarı. Tüketim toplumu olduk, öyle alıpda 20-25 sene kullanmak yok arttık.

Arçelik 2200 Çamaşır makinesi vardı 20 seneye yakın kullandık. Taş gibi cihazdı. Şimdiki cihazlarda bu süreler hayal. Miele' lar hariç. 3500-5000 TL bütçeniz varsa Miele alabilirsiniz.

Siemens WM12T480TR almak isterseniz 1340 TL civarıdır.