Dün sosyal medyada denk geldiğim bir paylaşımı merak ettim. Bizim yörede böyle bir adet olmadığı için bilemiyorum. Antepliler düğünde resimdeki gibi damat tepsisi hazırlayıp damada yediriyorlarmış. Bu gerçekten doğru mu? Bu tepsiden biraz yenilse gecenin nasıl ateşli geçeceğini düşünemiyorum bile.
Bununla ilgili ekşi sözlük ve onedio'daki paylaşımlar:
heryerde bu çıkıyor bu aralar karşıma. Bu adet tüm türkiyede vardır birader. kimi az kimi çok böyle bir yiyecek olayı hazırlar yeni eve... tatlı çerez ve meyve kokteyli diyelim. bu tepsi işin abartısı olmuş ama bunu da hazırlayan var elbet.
heryerde bu çıkıyor bu aralar karşıma. Bu adet tüm türkiyede vardır birader. kimi az kimi çok böyle bir yiyecek olayı hazırlar yeni eve... tatlı çerez ve meyve kokteyli diyelim. bu tepsi işin abartısı olmuş ama bunu da hazırlayan var elbet.
Dediğim gibi İç Anadolu ve Karadenizde yaşadım. Böyle adedi ilk defa gördüm.