• 26-10-2016, 22:28:12
    #10
    Bu biraz abartı. Normalde baklava,şöbiyet,fıstık ezmesi gibi şeylerden bir tepsi yapılır da bu bildiğiniz komalık. Ben de antepliyim bunu yiyen fazla enerjiden şeker komasına girer anca.
  • 26-10-2016, 22:58:22
    #11
    Misafir; de sanırım Antepliydi. O büyük ihtimalle bu tepsiyi görmüştür.
  • 27-10-2016, 00:19:17
    #12
    bence kız tarafı böyle birşey yapmaz yani akılları varsa yapmaz arkadaş ilk geceden şeker komasına mı sokacaklar damadı
  • 27-10-2016, 00:40:45
    #13
    Antepliyim 3 ay önce evlendim sadıçlarım böyle bir tepsi neden getirmedi

    Sabah katmer gelir benim bildiğim abartı bu tepsi
  • 27-10-2016, 01:19:53
    #14
    @Crenna; What's Going On ??
  • 27-10-2016, 17:31:29
    #15
    Abartı filan değil, bunu damadın ailesi düğünden sonra gelir hemen gelir bunu hazırlar, herkes gücüne göre muz kivi baklava fıstık bilimum kuvvet verecek herşey konulur sepet veya tepsiye, heralde bunun yapılmadığı bir düğün görmedim daha... Sabahta katmer götürülür yeni çiftin evine
  • 27-10-2016, 20:11:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    15 yıl g.antep'te yaşadım böyle bir şey ne duydum ne gördüm.

    Bu tepsi hiç masum görünmüyor
  • 27-10-2016, 22:11:00
    #17
    yok hocam böyle birşey. -ha erkek tarafı kız istemeye giderken 2-3 tepsi baklava, şöbiyet vb. tatlılar götürürler.