Konu
Antepli R10lular bakabilir mi?
26-10-2016, 22:28:12
#10
Seohunter
Bu biraz abartı. Normalde baklava,şöbiyet,fıstık ezmesi gibi şeylerden bir tepsi yapılır da bu bildiğiniz komalık. Ben de antepliyim bunu yiyen fazla enerjiden şeker komasına girer anca.