Bu biraz abartı. Normalde baklava,şöbiyet,fıstık ezmesi gibi şeylerden bir tepsi yapılır da bu bildiğiniz komalık. Ben de antepliyim bunu yiyen fazla enerjiden şeker komasına girer anca.