Dün sosyal medyada denk geldiğim bir paylaşımı merak ettim. Bizim yörede böyle bir adet olmadığı için bilemiyorum. Antepliler düğünde resimdeki gibi damat tepsisi hazırlayıp damada yediriyorlarmış. Bu gerçekten doğru mu? Bu tepsiden biraz yenilse gecenin nasıl ateşli geçeceğini düşünemiyorum bile.
Bununla ilgili ekşi sözlük ve onedio'daki paylaşımlar:
https://eksisozluk.com/gaziantepte-d...tepsi--4917451 https://onedio.com/haber/damat-icin-...15-kisi-736202