• 22-09-2016, 01:04:42
    #10
    Geçen gün apartmanda yavru akrep öldürdüm, yavru olması canımı sıktı çok küçük ve dikkat çekmiyor. Evde kolayca saklanıp gezinebilir. ilaçlatmak lazım, yaz olsa eyvallahta kışın zor olacak.
  • 22-09-2016, 01:06:33
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tırmanma uzmanı zaten

    Duvardan tırmanabileceği gibi eğer bahçede ağaç var ise ve balkonun üzerine dalları geliyorsa ordan düşmüşte olabilir akrep ağaca tırmanabilir mi?

    Büyük ihtimalle zararsızdır. (Keşke resim çekip bu konuda bilgisi olan birisine danışa bilseniz. İçiniz rahat ederdi)

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Akrep


    İzmir listede olmadığına göre rahat uyu.

    Boşuna uykusuz kalma
    Dostum evim şehir merkezinde yani öyle zararlı bir hayvan olacağını sanmıyorum boyuda cok uzun değil ama annem korkuyor biraz.

    Bu arada araştırıp verdiğin bilgiler için teşekkürler.
  • 22-09-2016, 01:10:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi böcek ilacı hocam? aktara gidelimde aktar bize sallamasyon bir ilaçta verebilir sonuçta bilmiyoruz.

    İlacın adını filan versen alabilirim internette varsa siparişte verebilirim.
    ATOM böcek ilacı yazıyor hocam olmazsa resmini cekip atayım.
  • 22-09-2016, 01:11:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATOM böcek ilacı yazıyor hocam olmazsa resmini cekip atayım.
    Atabilirsen iyi olur dostum.bu sorunu yaşayanlar alır en azından.
    Atom böcek ilacı yazınca genelde hamam böceği ilaçları cıktı googleya yazınca
  • 22-09-2016, 01:14:25
    #14
    Ejderha filan değil dimi kırkayak sadece?

    https://eksisozluk.com/insanin-omru-...ayisi--4091442
  • 22-09-2016, 01:26:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ejderha filan değil dimi kırkayak sadece?

    https://eksisozluk.com/insanin-omru-...ayisi--4091442
    Bu konunun dalga geçilecek bir konu olduğunu düşünmüyorum.Sonucta sen ben korkmayabiliriz ama annelerimiz geçmiş zamanda yaşadığı şartlar nedeniyle görünce bu tip canlıları korkuyor olabilir.
  • 22-09-2016, 02:32:07
    #16
    kırkayak olduğundan emin misiniz onlar çıyanla çok benziyorlar.

    bildiğim kadarıyla kırkayak birşey yapmaz çıyansa sokar

    bu resimdekindense çıyan oluyor



    Rengi koyu ise korkmayın onlar evde pek barınmaz. Üstüne basmadığınız ya da ayakkabıların içine girmediği sürece sokmaz.

    Rengi sarı ise örümcek falan vardır onları yemek için geliyordur.
  • 22-09-2016, 05:42:44
    #17
    YMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırkayak olduğundan emin misiniz onlar çıyanla çok benziyorlar.

    bildiğim kadarıyla kırkayak birşey yapmaz çıyansa sokar

    bu resimdekindense çıyan oluyor



    Rengi koyu ise korkmayın onlar evde pek barınmaz. Üstüne basmadığınız ya da ayakkabıların içine girmediği sürece sokmaz.

    Rengi sarı ise örümcek falan vardır onları yemek için geliyordur.
    Alıntı
    Üstüne basmadığınız ya da ayakkabıların içine girmediği sürece sokmaz
    Üstüne bastığımızda ölmezmi yani
  • 22-09-2016, 09:45:20
    #18
    Benim 2. katta ki daireme ev çiyanı girmişti. Bu arkadaşlar zehirli olabiliyor. Isırdıkları yeri çürütüyorlar. Bende hemen detanın sprey zehirini aldım. Bu arkadaşlar, nem ve karanlığı çok severler. Ayrıca diğer böceklerle beslendikleri için, muhtemelen oldukları yerde başka böceklerde vardır. Yoksa orada bulunmazlar.