Benim 2. katta ki daireme
ev çiyanı girmişti. Bu arkadaşlar zehirli olabiliyor. Isırdıkları yeri çürütüyorlar. Bende hemen detanın sprey zehirini aldım. Bu arkadaşlar, nem ve karanlığı çok severler. Ayrıca diğer böceklerle beslendikleri için, muhtemelen oldukları yerde başka böceklerde vardır. Yoksa orada bulunmazlar.