VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ejderha filan değil dimi kırkayak sadece?

https://eksisozluk.com/insanin-omru-...ayisi--4091442
Bu konunun dalga geçilecek bir konu olduğunu düşünmüyorum.Sonucta sen ben korkmayabiliriz ama annelerimiz geçmiş zamanda yaşadığı şartlar nedeniyle görünce bu tip canlıları korkuyor olabilir.