Üniversite harç ücreti hk.
2
●266
- 07-09-2016, 22:41:41Merhaba ikinci öğretim okuyorum ve her sene iki dönem olarak 385 tl ödeme yapıyoruz. Okul uzadığı için birinci dönemden dersim yok. Sadece ikinci dönemden 5 tane var. Bugün baktım ders kayıtı yapmak için harcınızı ödemelisiniz diye uyarı veriyor. Benim dersim yok. Ders olmamasına rağmen yinede yatırmak zorunda mıyız? Yarın okulu arayacağım yinede konu hakkında bilgisi olan yazarsa memnun olurum.
- 08-09-2016, 00:56:47İlk dönem olduğu için harç parasını ödemeniz gerekir. Aksi halde kaydınız silinir. Zaten o yüzden obisis de borç gözüküyordur. Ama 2. dönemden dersiniz yoktur yada olsa bile ödemeseniz de eğitim öğretim yılının kaydını yaptırdığınız için okula devam edersiniz.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi