Merhaba ikinci öğretim okuyorum ve her sene iki dönem olarak 385 tl ödeme yapıyoruz. Okul uzadığı için birinci dönemden dersim yok. Sadece ikinci dönemden 5 tane var. Bugün baktım ders kayıtı yapmak için harcınızı ödemelisiniz diye uyarı veriyor. Benim dersim yok. Ders olmamasına rağmen yinede yatırmak zorunda mıyız? Yarın okulu arayacağım yinede konu hakkında bilgisi olan yazarsa memnun olurum.