İlk dönem olduğu için harç parasını ödemeniz gerekir. Aksi halde kaydınız silinir. Zaten o yüzden obisis de borç gözüküyordur. Ama 2. dönemden dersiniz yoktur yada olsa bile ödemeseniz de eğitim öğretim yılının kaydını yaptırdığınız için okula devam edersiniz.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi