• 28-08-2016, 16:07:14
    #1
    Merhabalar geçen kışa girerken arabaya michelin kış lastiğini taktık. Kışın karda banamısın demiyordu araba 4x2 olmasına rağmen. Bir kere dahi karda kışta bizi yarı yolda bırakmadı çok memnunuz lakin bu son 3 aydır sıcakların gelmesi ile araba fazla yakmaya başladı. yol bilgisayarı 8 litrelerde 1 depo ile 600-650 km gider olduk.

    Meğer +30 dereceden sonra lastik kendini bırakıyor yere yapışıyormuş. Buda aşırı derece yakıt tüketmesine sebep oluyormuş.
    Lastikçi bana Continental Eco 5 önerdi. Yakıt tüketim sınııfı b imiş. Benim michel lastik c sınıfı yakıt tüketiyor.
    Acaba sizin tavsiye edeceğiniz yazın kullanacağım az yaktıran bir lastik varmı?
    Not : aracın kullanıldığı yer 50 derece sıcaklıkları gören , yolların bir kısmı bozuk olan yerler.
    lastik ebatları 205 55 r 16
  • 28-08-2016, 16:09:42
    #2
    hocam kış lastığını yazın kullanma. lastıkler parcalanır
  • 28-08-2016, 16:31:28
    #3
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kış lastığını yazın kullanma. lastıkler parcalanır
    çok doğru. onun için acillen yakıt tüketimi en az olan tavsiye edebileceğiniz bir lastik önerisi bekliyorum
  • 28-08-2016, 22:49:52
    #4
    michelin
  • 28-08-2016, 22:59:04
    #5
    Michelin pilot exalto gayet tasarrufludur

    Ama lastik çapı önemli unutmamak lazım
    Ve kış lastiği yazın iş görmez muhtemelen lastiklerin ömrü bitmiştir bu kış aynı performansı beklemeyin
  • 28-08-2016, 23:45:33
    #6
    Yaz lastiğini kış ayında kullanmak, aynı şekilde kış lastiğini yaz ayında kullanmak çok yaktırır. Markalar yakıtı çok etkilemez. Marka yol tutuşunda önemlidir. Örneğin, Michelinin ve Bridgestonenin yol tutuşu çok iyidir. Ama pirelli o kadar iyi değildir çok kaydırır aracı. ( 4 yıl lastik sektöründe satış temsilciliği yaptım. )