Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kış lastığını yazın kullanma. lastıkler parcalanır
çok doğru. onun için acillen yakıt tüketimi en az olan tavsiye edebileceğiniz bir lastik önerisi bekliyorum