Merhabalar geçen kışa girerken arabaya michelin kış lastiğini taktık. Kışın karda banamısın demiyordu araba 4x2 olmasına rağmen. Bir kere dahi karda kışta bizi yarı yolda bırakmadı çok memnunuz lakin bu son 3 aydır sıcakların gelmesi ile araba fazla yakmaya başladı. yol bilgisayarı 8 litrelerde 1 depo ile 600-650 km gider olduk.
Meğer +30 dereceden sonra lastik kendini bırakıyor yere yapışıyormuş. Buda aşırı derece yakıt tüketmesine sebep oluyormuş.
Lastikçi bana Continental Eco 5 önerdi. Yakıt tüketim sınııfı b imiş. Benim michel lastik c sınıfı yakıt tüketiyor.
Acaba sizin tavsiye edeceğiniz yazın kullanacağım az yaktıran bir lastik varmı?
Not : aracın kullanıldığı yer 50 derece sıcaklıkları gören , yolların bir kısmı bozuk olan yerler.
lastik ebatları 205 55 r 16