• 28-07-2016, 21:14:28
    #1
    Merhanalar arkadaşlar

    Liseden mezun oldum,bilgisayar bölümünden 2 yıllık geçişimi kullanıcam hangi bölümleri önerirsiniz,önerileriniz vs... aklınıza ne gelirse bilgi verir misiniz.

  • 29-07-2016, 01:40:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gel, CBÜ Akhisar MYO'ya gel . Bil. Prog. okuyabilirsin.
  • 29-07-2016, 01:53:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OBP Puanını sınavsız geçiş puanın nedir ?
  • 29-07-2016, 10:57:15
    #4
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel, CBÜ Akhisar MYO'ya gel . Bil. Prog. okuyabilirsin.
    yok bilgisayar programcılığı düşünmüyorum
  • 29-07-2016, 18:43:43
    #5
    Konu güncel.
  • 29-07-2016, 18:56:07
    #6
    İnternet ve Ağ Teknolojileri yani Network okuyabilirsin ama ders programlarını incelemeni öneririm ilk önce.
  • 29-07-2016, 21:01:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayar programcılığı.
    Sonrasında DGS ile mühendisliğe geçiş.

    Kendini geliştirirsen özellikle ASP.NET alanında, sen kazanırsın + kazandığını evlatların yer.
  • 30-07-2016, 06:48:09
    #8
    HighQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar programcılığı.
    Sonrasında DGS ile mühendisliğe geçiş.

    Kendini geliştirirsen özellikle ASP.NET alanında, sen kazanırsın + kazandığını evlatların yer.
    Hocam Grafik düşünüyoruk 2 yıllık sizce??
  • 30-07-2016, 11:51:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Grafik düşünüyoruk 2 yıllık sizce??
    Grafik bölümü sana bir şey katmaz hocam.

    Bilgisayar programcılığı > Bilgisayar mühendisliği

    Esnasında kendin de bir şekilde kendini tasarımda geliştirebilirsiniz.

    Yazılım > Grafik olarak her zaman rağbet görür.

    Özel bir web sitesinin PSD çizimini atıyorum 10 sayfasını çok güzel bir şekilde 1000TL'ye çizdirebilirsin.

    Ama özel bir web sitesinin yazılımını 1000TL'ye yapmazsın

    Aradaki fark budur.