sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Grafik düşünüyoruk 2 yıllık sizce??
Grafik bölümü sana bir şey katmaz hocam.

Bilgisayar programcılığı > Bilgisayar mühendisliği

Esnasında kendin de bir şekilde kendini tasarımda geliştirebilirsiniz.

Yazılım > Grafik olarak her zaman rağbet görür.

Özel bir web sitesinin PSD çizimini atıyorum 10 sayfasını çok güzel bir şekilde 1000TL'ye çizdirebilirsin.

Ama özel bir web sitesinin yazılımını 1000TL'ye yapmazsın

Aradaki fark budur.