Konu
Üniversiteliler buraya baksın... :)
30-07-2016, 06:48:09
#8
sergenica
HighQuality adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığı.
Sonrasında DGS ile mühendisliğe geçiş.
Kendini geliştirirsen özellikle ASP.NET alanında, sen kazanırsın + kazandığını evlatların yer.
Hocam Grafik düşünüyoruk 2 yıllık sizce??