HighQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığı.
Sonrasında DGS ile mühendisliğe geçiş.

Kendini geliştirirsen özellikle ASP.NET alanında, sen kazanırsın + kazandığını evlatların yer.
Hocam Grafik düşünüyoruk 2 yıllık sizce??