• 01-06-2016, 10:35:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bilgisayar hızlandırmak için neler yapılabilir boşta bile yüzde 54 64 arası ram tüketiyor 2 gb ram var
  • 01-06-2016, 14:18:34
    #2
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bilgisayar hızlandırmak için neler yapılabilir boşta bile yüzde 54 64 arası ram tüketiyor 2 gb ram var
    başlat > çalıştır > msconfig yazıp enter'e basın

    hizmetler kısmında microsoft hizmetleri hariç diğer hizmetleri devre dışı bırakın ancak burda dikkatli olmanız lazım bütün hepsini devre dışı bırakırsanız bazı yazılımlar çalışmaz hale gelir o yüzden kontrol ederek devre dışı bırakın daha sonra başlangıç sekmesine gelin oradada sadece gerekli olanları seçin diğer tüm hepsini kaldırın biraz rahatlama olacaktır bilgisayarınız da. ancak 2 gb ram az onu söyleyeyim, biraz işlem yapmaya kalktığınız da bilgisayarınız kilitlenip kalır en kısa sürede ram'inizi arttırmaya çalışın
  • 01-06-2016, 17:25:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlat > çalıştır > msconfig yazıp enter'e basın

    hizmetler kısmında microsoft hizmetleri hariç diğer hizmetleri devre dışı bırakın ancak burda dikkatli olmanız lazım bütün hepsini devre dışı bırakırsanız bazı yazılımlar çalışmaz hale gelir o yüzden kontrol ederek devre dışı bırakın daha sonra başlangıç sekmesine gelin oradada sadece gerekli olanları seçin diğer tüm hepsini kaldırın biraz rahatlama olacaktır bilgisayarınız da. ancak 2 gb ram az onu söyleyeyim, biraz işlem yapmaya kalktığınız da bilgisayarınız kilitlenip kalır en kısa sürede ram'inizi arttırmaya çalışın
    yeni bilgisayar alıcam işe başlasam şimdilik idare etmek zorundayım
  • 01-06-2016, 19:23:29
    #4
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bilgisayar alıcam işe başlasam şimdilik idare etmek zorundayım
    anlıyorum hocam dediklerimi uygularsanız biraz rahatlama olur bilgisayarınız da anlattıklarımla ilgili örnek videoları youtube vs. sitelerde de bulabilirsiniz
  • 01-06-2016, 21:27:20
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ram eklemeniz lazım günümüze göre 2gb ram cok düşük kaldı artık.
  • 01-06-2016, 21:38:34
    #6
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bilgisayar hızlandırmak için neler yapılabilir boşta bile yüzde 54 64 arası ram tüketiyor 2 gb ram var
    İlk önce sırasıyla dediklerimi yapın, hatta yardıma ihtiyacınız olursa tw verin ben bağlanırda yapabilirim..

    Bilgisayarım sağ tık yapın
    Özellikler seçin
    Gelişmiş sistem ayarları

    Aşağıdaki resimlere iyi bakın.




    En iyi performans için ayarla dedikten sonra uygula deyin, biraz bekleyin aero teması devre dışı kalıcaktır.

    Daha sonra resimde gördüğünüz üzere en iyi performans için ayarlanın aşağısında yer alan ufak seçeneklerde Simgeler yerine küçük resimleri göster deyip tekrar uygula ve tamam yapın..Yoksa Bilgisayarınızdaki resimlere tıklamadan onları ufak resimde önizleme olarak göremezsiniz..

    Tabi bunları yaptıktan sonra bir bakıcaz windows teması klasik olmuş.

    Masa üstü sağ tık kişiselleştirme diyoruz ve temalardan Windows 7 Temel teması diyoruz, görünüm biraz daha değişiyor..

    Kısaca bunu yaparak hem bilgisayarı daha performanslı bir hale getiriyoruz, hemde temamızdan çokta ödün vermiyoruz..

    Bunu yaptığınız taktirde sistem boşta ben 64 bit sistemde 1 gb tüketiyor, sizde 32 bit olduğunu varsayarsak 500-600 MB tüketicektir..

    Böylelikle bilgisayarda biraz olsun rahatlama olucaktır..
  • 02-06-2016, 10:42:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce sırasıyla dediklerimi yapın, hatta yardıma ihtiyacınız olursa tw verin ben bağlanırda yapabilirim..

    Bilgisayarım sağ tık yapın
    Özellikler seçin
    Gelişmiş sistem ayarları

    Aşağıdaki resimlere iyi bakın.




    En iyi performans için ayarla dedikten sonra uygula deyin, biraz bekleyin aero teması devre dışı kalıcaktır.

    Daha sonra resimde gördüğünüz üzere en iyi performans için ayarlanın aşağısında yer alan ufak seçeneklerde Simgeler yerine küçük resimleri göster deyip tekrar uygula ve tamam yapın..Yoksa Bilgisayarınızdaki resimlere tıklamadan onları ufak resimde önizleme olarak göremezsiniz..

    Tabi bunları yaptıktan sonra bir bakıcaz windows teması klasik olmuş.

    Masa üstü sağ tık kişiselleştirme diyoruz ve temalardan Windows 7 Temel teması diyoruz, görünüm biraz daha değişiyor..

    Kısaca bunu yaparak hem bilgisayarı daha performanslı bir hale getiriyoruz, hemde temamızdan çokta ödün vermiyoruz..

    Bunu yaptığınız taktirde sistem boşta ben 64 bit sistemde 1 gb tüketiyor, sizde 32 bit olduğunu varsayarsak 500-600 MB tüketicektir..

    Böylelikle bilgisayarda biraz olsun rahatlama olucaktır..
    dediklerinizi uyguladım hocam gerçekten işe yaradı çok teşekkür ederim
  • 02-06-2016, 11:13:01
    #8
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediklerinizi uyguladım hocam gerçekten işe yaradı çok teşekkür ederim
    Rica ederim istediğin zaman pm sıkıştığın yerde sorabilirsin

    Hayırlı forumlar.