Windows 7 bilgisayar hızlandırma
7
●487
- 01-06-2016, 10:35:32Üyeliği durdurulduarkadaşlar bilgisayar hızlandırmak için neler yapılabilir boşta bile yüzde 54 64 arası ram tüketiyor 2 gb ram var
- 01-06-2016, 14:18:34başlat > çalıştır > msconfig yazıp enter'e basınArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hizmetler kısmında microsoft hizmetleri hariç diğer hizmetleri devre dışı bırakın ancak burda dikkatli olmanız lazım bütün hepsini devre dışı bırakırsanız bazı yazılımlar çalışmaz hale gelir o yüzden kontrol ederek devre dışı bırakın daha sonra başlangıç sekmesine gelin oradada sadece gerekli olanları seçin diğer tüm hepsini kaldırın biraz rahatlama olacaktır bilgisayarınız da. ancak 2 gb ram az onu söyleyeyim, biraz işlem yapmaya kalktığınız da bilgisayarınız kilitlenip kalır en kısa sürede ram'inizi arttırmaya çalışın - 01-06-2016, 17:25:12Üyeliği durdurulduyeni bilgisayar alıcam işe başlasam şimdilik idare etmek zorundayımhyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2016, 19:23:29anlıyorum hocam dediklerimi uygularsanız biraz rahatlama olur bilgisayarınız da anlattıklarımla ilgili örnek videoları youtube vs. sitelerde de bulabilirsinizArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2016, 21:38:34İlk önce sırasıyla dediklerimi yapın, hatta yardıma ihtiyacınız olursa tw verin ben bağlanırda yapabilirim..ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarım sağ tık yapın
Özellikler seçin
Gelişmiş sistem ayarları
Aşağıdaki resimlere iyi bakın.


En iyi performans için ayarla dedikten sonra uygula deyin, biraz bekleyin aero teması devre dışı kalıcaktır.
Daha sonra resimde gördüğünüz üzere en iyi performans için ayarlanın aşağısında yer alan ufak seçeneklerde Simgeler yerine küçük resimleri göster deyip tekrar uygula ve tamam yapın..Yoksa Bilgisayarınızdaki resimlere tıklamadan onları ufak resimde önizleme olarak göremezsiniz..
Tabi bunları yaptıktan sonra bir bakıcaz windows teması klasik olmuş.
Masa üstü sağ tık kişiselleştirme diyoruz ve temalardan Windows 7 Temel teması diyoruz, görünüm biraz daha değişiyor..
Kısaca bunu yaparak hem bilgisayarı daha performanslı bir hale getiriyoruz, hemde temamızdan çokta ödün vermiyoruz..
Bunu yaptığınız taktirde sistem boşta ben 64 bit sistemde 1 gb tüketiyor, sizde 32 bit olduğunu varsayarsak 500-600 MB tüketicektir..
Böylelikle bilgisayarda biraz olsun rahatlama olucaktır.. - 02-06-2016, 10:42:52Üyeliği durduruldudediklerinizi uyguladım hocam gerçekten işe yaradı çok teşekkür ederimMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2016, 11:13:01Rica ederim istediğin zaman pm sıkıştığın yerde sorabilirsinArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlı forumlar.


