İlk önce sırasıyla dediklerimi yapın, hatta yardıma ihtiyacınız olursa tw verin ben bağlanırda yapabilirim..
Bilgisayarım sağ tık yapın
Özellikler seçin
Gelişmiş sistem ayarları
Aşağıdaki resimlere iyi bakın.
En iyi performans için ayarla dedikten sonra uygula deyin, biraz bekleyin aero teması devre dışı kalıcaktır.
Daha sonra resimde gördüğünüz üzere en iyi performans için ayarlanın aşağısında yer alan ufak seçeneklerde Simgeler yerine küçük resimleri göster deyip tekrar uygula ve tamam yapın..Yoksa Bilgisayarınızdaki resimlere tıklamadan onları ufak resimde önizleme olarak göremezsiniz..
Tabi bunları yaptıktan sonra bir bakıcaz windows teması klasik olmuş.
Masa üstü sağ tık kişiselleştirme diyoruz ve temalardan Windows 7 Temel teması diyoruz, görünüm biraz daha değişiyor..
Kısaca bunu yaparak hem bilgisayarı daha performanslı bir hale getiriyoruz, hemde temamızdan çokta ödün vermiyoruz..
Bunu yaptığınız taktirde sistem boşta ben 64 bit sistemde 1 gb tüketiyor, sizde 32 bit olduğunu varsayarsak 500-600 MB tüketicektir..
Böylelikle bilgisayarda biraz olsun rahatlama olucaktır..