arkadaşlar bilgisayar hızlandırmak için neler yapılabilir boşta bile yüzde 54 64 arası ram tüketiyor 2 gb ram var
başlat > çalıştır > msconfig yazıp enter'e basın
hizmetler kısmında microsoft hizmetleri hariç diğer hizmetleri devre dışı bırakın ancak burda dikkatli olmanız lazım bütün hepsini devre dışı bırakırsanız bazı yazılımlar çalışmaz hale gelir o yüzden kontrol ederek devre dışı bırakın daha sonra başlangıç sekmesine gelin oradada sadece gerekli olanları seçin diğer tüm hepsini kaldırın biraz rahatlama olacaktır bilgisayarınız da. ancak 2 gb ram az onu söyleyeyim, biraz işlem yapmaya kalktığınız da bilgisayarınız kilitlenip kalır en kısa sürede ram'inizi arttırmaya çalışın